יום שלישי, 8 באוקטובר 2019

My history of messiah

אני מלך המשיח שמי מיכאיל לוי ואני בן של ישוע
ואני מוציא לרוחניות ונותן כסף לאנשים.אני הורג על ידי מדינה כל המסונים ,הם רוע ורשע.אני לא
אנטיכרייסט לנוצרים ש ביניינו.אבא שלי זיכרונו לברכה הביא זרע של ישוע מעולם הבא.היה צדיק גדול אבא שלי מרק לוי.

ואבא שלי לא בירך אותי והשם בירך ולא היה כסף.עשיתי משהו בילדות.ואבא וטוליק קרופניק עשו לי מחלת נפש כמעט בדויה.ועשו אובדן כושר עבודה מלא.זה הרבה כסף.ועשו רציו וחוויתי תורת היחסות לא יכולתי להבחין במהירות מכוניות.ושבירת צימצום.וחוויתי מרחב
שחור ב ראש וכוכבים זה תהו ובהו כמו שאני עכשיו מבין.והייתי על כדורים בכלל...

ועכשיו אני שפוי ופסיכיאטר מולד מטעם אוניברסיטת תל אביב.

עבדתי בהיי טק בחברת איי לוגיקס ו בחברת טריון.עבור שכר פעוט של 17500 שקלים לחודש ברוטו ועשו אובדן כושר עבודה מלא זה הרבה כסף והציגו כאילו עשו אובדן כושר עבודה מיגיעה

ועשה טוליק קרופניק בעיה בריכוז דרך זה שנתנו כמה מטלות לעשות בות אחת.והכניס לי לגוף שטן בעצמו ועשה לי סימנים השטן ולא יכולתי להסתכל בטלויזיה או להיות בחברה של אנשים שמעתי סימנים בכל מקום עד שצדיק אחד הוציא אותו מהגוף התעזר בישוע המשיח.

ועשו לי אפוטרופוס מזה שנתיים כי התחתנתי עם לולה והיא הייתה לא צדיקה ו בזבזתי עליה קצת הרבה כסף ובמקום לתת כסף המדינה מינתה לי אפוטרופוס בן של בת דודה.דימה קרופניק רשע מרושע מביא לי עד עכשיו סכום פעוט בשבוע.ואני עשיר מאוד כי נתתי 953 טרילליארדוב של שנה צדקה לכולם וזה היה טרילליארד איש.ו 953 טרילליארד שנה בנוסף
ועוד השם עשה אותי עשיר שילם לי בעבור עבודה ממש הרבה כסף ולהשם יש גוף פיזי אחרת איך ישלוט על השופטים ופסיכיאטרים ועל האפוטרופוסים.

ושאלתי בהתחלה למה אני חולה והתחלתי ללמוד מגיה אבל זה לא סיפק אותי ומהר מאוד
עברתי ללמוד חכמת הקבלה ולפני 5 שנים השם ריחם עלי והוציא לרוחניות.והייתי גבוה אבל שברו אותי כמה אבא מוטי רחנייאן נאוה איציק ולייטמן מיכאל הרב.ולמדתי אצל רב לייטמן ו רב גוטליב בעיקר ואצל רב אדם סיני קצת ואצל רב צבי ניסנזון קצת ושנה אצל חיים שלמה שהוא ניפטר והוא משיח ינון שמו.והוא לא הבין תורה ולימד משהו שלו שעבר בכלא.הוא היה עבריין בעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה